Del 17 al 23 de maig la Fundació Catalunya Voluntària acull una activitat molt especial que es titula ‘Learning From Nature- The Vilanova Experience’ que hem creat per satisfer les necessitats i expectatives d’un grup de sis joves de (Pomeràmia, Polónia), que tenen la sort de ser beneficiaris d’una acció de mobilitat internacional per motius d’aprenentatge gràcies a la xarxa d’entitats de la regió, amb la qual col·laborem des de fa anys.
El seu objectiu és aprendre de la natura i reconèixer els seus beneficis i potencial com a font de creativitat, inspiració, nutrició i aprenentatge.
Durem a terme activitats a l’aire lliure, pels carrers del barri del Baixamar, al parc i a la platja de Ribes Roges, al bosquet de l’Ortoll i als camins d’Adarró, col·laborarem amb diverses persones, entitats i institucions de la ciutat per descobrir i gaudir de l’entorn i per connectar-ho amb el desenvolupament d’una llista de competències que són útils per l’accés a una feina, per exemple.
Esperem que l’activitat sigui tot un èxit i l’experiència sigui inoblidable, pel que fa a l’observació i interacció amb la natura i per la cohesió del grup, que, tot i la curta durada de l’activitat, tindrà l’oportunitat de desenvolupar competències i rebrà un certificat Youthpass.
L’activitat té lloc en el marc d’un acord d’associació entre la xarxa d’entitats de la regió de Pomeràmia (Polònia) i la Fundació Catalunya Voluntària i es duu a terme gràcies al suport del programa Erasmus + de la Comissió Europea.
Per a més informació sobre l’activitat podeu enviar un correu electrònic a projectes@catalunyavoluntaria.cat
